כשגוי סיני פונה לקב"ה: "עזרתי לילדים שלך, תעזור לאבא שלי"

הפוך על הפוך 1 Comment on כשגוי סיני פונה לקב"ה: "עזרתי לילדים שלך, תעזור לאבא שלי"

מה גרם לגוי לסיני להחליט לעזור לעם ישראל במלחמה נגד אויבינו האכזרים ביותר? ומהן הנסיבות המדהימות שהובילו אותו לעמוד ולהתפלל בפני הקב"ה ולומר "אבא שבשמים, עזרתי לילדים שלך, בבקשה תעזור לאבא שלי" | סיפור מרגש, מדהים ומרתק שהגיע לתכניתו של הרב בן לולו

סין | אילוסטרציה צילום: לירון אלמוג, פלאש 90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

האזינו לראיון המלא>>>

מזכה הרבים, הרב שמחה אילן שוחח היום (רביעי) עם הרב משה בן לולו וסיפר סיפור מדהים של השגחה פרטית, שהסתיים לפני כחודש ממש: "הסיפור הזה מגיע מאחד האנשים שמשתתף בשיעורים שלי. הוא מהנדס בתעשייה הביטחונית, בתפקיד בכיר. חברה שעוסקת בפיתוח רחפנים שמסתובבים מעל עזה וכדומה. הוא החליט לפני כמה שנים לפתח משהו פרטי בתחום ויצר קשר עם מפעל בסין שרק שם מייצרים את הרכיבים האלה.

"הוא הגיע לשם והוא מספר שאף אחד שם לא דיבר אנגלית. הוא יוצא מהמפעל מתוסכל ומבין שלא יצא לו מזה כלום. חיפש חנות פירות וירקות כדי לא לאכול דברים לא כשרים. ואז גם שם המוכרת לא נותנת לו את מה שהוא רוצה ולא מבינה את השפה, אבל פתאום נכנס לשם בחור סיני צעיר שמדבר אנגלית רהוטה, עוזר לו עם המוכרת, קונה לו את הפירות. המהנדס אומר לו תודה רבה בחור צעיר ונותן לו את הכרטיס ביקור שלו".

הרב אילן ממשיך ומספר: "עוברים כמה חודשים ומגיע ראש השנה הלועזי והוא מקבל הודעה מאותו בחור סיני שאומר לו שיהיה לך שנה טובה. לקח לו זמן לזהות במי דובר. ואז הסיני מספר לו שהוא עוסק בסין באותו תחום עיסוק שלו. המהנדס מספר לו מה היה והסיני אומר לו בוא שוב לסין אני אעזור לך. הוא לוקח אותו לאותו מפעל, דואג לו שם ומסדר את כל מה שצריך.

"אחרי רבע שעה אומר לו הסיני הם הבינו בדיוק מה שצריך וייצרו לך את הרכיבים. המהנדס הכין כסף לשלם לו. הסיני אומר לו אני לא צריך. ואז הוא לוקח אותו לגורד שחקים, מעלה אותו לקומה גבוהה ושם הוא מראה לו שהוא הבעלים של חברת הייטק ענקית. היהודי שואל אותו אבל למה רצית לעזור לי בכלל? הסיני עונה "אל תשאל אותי שאלות בבקשה, ככה החלטתי".

עוד ממשיך ומספר הרב אילן: "מגיע שמחת תורה תשפ"ד והטבח הנורא ובמערכת הביטחון מגלים שיש רכיב מסוים שחייבים בשביל הכניסה הקרקעית אבל אין מספיק ממנו. המהנדס שלנו בא ואומר תקשיבו יש לי איזה קשר בסין אני הולך לדבר עם מישהו שייצרו אותו שם. מרים טלפון ומבקש ממנו לעזור. הסיני אומר לו כן אבל בתנאי שלא יהיה כתוב צה"ל אלא כביכול למטרה אזרחית. הוא מגיע לסין, נכנסים לאותו מפעל ותוך 3 שבועות מגיעים לארץ 45 אלף הרכיבים האלה שצה"ל היה צריך.

"ואז המהנדס שוב שואל את הבחור הסיני למה אתה עושה את זה. הסיני אומר לו אני מבין שאתם עם סגולה. ראיתי מה עשו לכם בחג שלכם וקיבלתי על עצמי לעזור לעם הזה, לא רוצה שום תמורה. אני רוצה לעזור לעם הזה של בורא עולם".

אבל הסיפור לא מסתיים כאן…

"מגיע ט"ו בשבט השנה, האבא של הסיני הזה נוסע ברכב סין, פוגע באישה והורג אותה. מכניסים אותו לכלא. הבן מפעיל קשרים ומבין שאבא שלו בכלא ושהוא ב'ברוך' גדול. הופך את העולם ומגיע לבית הכלא. שם אומר לו מפקד הכליאה אם אתה רוצה שאבא שלך ישאר בחיים תעשה אחורה פנה.

"הוא יוצא משם, נעמד וכך הוא מספר לחבר שלו היהודי, 'הרמתי ידיים למעלה ואמרתי אבא שבשמים, קיבלתי על עצמי לעזור לילדים שלך בבקשה תעזור לאבא שלי כי אני יודע שרק אליך אפשר לפנות' ונסע הביתה.

"כשהוא, הבחור הסיני, מגיע לביתו הוא מקבל טלפון שמודיע לו שוועדת הכליאה החליטה לשחרר את אבא שלו למעצר בית אצלו עד המשפט. כאשר רק כמה דקות לפני זה הסבירו לו שלא להתקרב למקום.

"הוא מסתכל לשמים ואומר 'אבא אני רואה שאתה מקשיב לי, תודה לך'. הוא בא ולוקח את אבא שלו. בפורים קטן לפני חודש נקבע הדיון, הוא עומד בפני בית המשפט בסין ופונה שוב לקב"ה שיציל אותו. ואז השופט מזכה את אבא שלו זיכוי מוחלט באופן פלאי".

הרב שמחה אילן מסכם בסיום הסיפור: "אדם שאינו יהודי, אדם שיושב בסין, בעל חברת הייטק עומד ואומר לקב"ה 'אבא, עזרתי לילדים שלך, תעזור לאבא שלי".



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    מחזק מאד, אצל הקב"ה לא מפסידים!